Serviciile de Consultanta pentru site-ul tău de vanzări online sau un site de prezenare a serviciilor tale constă în amănunte bine structurate.
Te ajutăm să îți alegi numele de domeniu care să interacționeze pozitiv cu utilizatorii tăi , un pachet de găzduire a acestui domeniu care să optimizeze și performeze conținutul site-ului tău.
Împreună alegem structura pentru necesitățile afacerii tale onlin cu un design bine structurat pentru a-ți consolida imaginea de brand și a ieși în evidență față de celelate site-ri competitive.
Cuvintele cheie potrivite pentru ca site-ul tău să fie afișat în primele rezultate din Google, atunci când utilizatori caută serviciile sau produsele tale.
Mentennța cât și administrarea site-ului trebuiesc gândite și operate de un personal cu experiență vastă în domeniu pentru a nu îți influența în mod negativ pozitionarea în motoarele de căutare.
Înregistrarea acestuia în serviciile Google G Suite ne poferă aces la toate serviciile Google : Analaytics, Ads, Cloud, AdSense, My business, Calendar, Maps, Gmail, Drive și cel mai important Marketing Platform.
Cu Google Marketing Platform, puteți să:
– Oferiți un marketing mai rapid și mai inteligent. Cu ajutorul proceselor automatizate zilnice, puteți să acordați timp activităților strategice, în timp ce inteligența încorporată afișează automat tendințele și modele anunțurilor.
– Dețineți mai mult control asupra investițiilor. Aflați cu ușurință care sunt elementele eficiente de marketing și luați decizii informate pentru a îmbunătăți performanța – toate acestea în timp ce vă asigurați că oferiți anunțuri și experiențe de calitate.
– Înțelegeți mai bine publicul. Integrați-vă și accesați-vă datele pentru a obține o vizualizare completă privind clienții și conectați-vă datele la semnalele Google de intenție pe mai multe dispozitive, pentru a identifica cele mai valoroase segmente de public.
– Trimiteți statistici tuturor echipelor. Deoarece datele și rapoartele se află într-un singur loc, toate persoanele din companie pot vedea segmentele de public, conținutul media și rezultatele companiei, pentru a trimite statistici și pentru a optimiza marketingul.
Cu Google Analytics, puteți să:
– Rapoartele privind publicul vă ajută să înțelegeți mai multe despre utilizatori
– Rapoartele privind achizițiie vă arată locul din care provin utilizatorii
– Rapoartele privind comportamentul arat ce fa utilizatorii după ce vă acceesează site-ul
– Rapoarele privind Conversiie vă arată performanța site-ului în raport cu obiectivele sau venitul
Și mult mai multe detalii le veți primim in cadru audit-ului creat de noi în cadrul afacerii tale.