Consultanță servicii online

Serviciile de Consultanta pentru site-ul tău de vanzări online sau un site de prezenare a serviciilor tale constă în amănunte bine structurate. 
Te ajutăm să îți alegi numele de domeniu care să interacționeze pozitiv cu utilizatorii tăi , un pachet de găzduire a acestui domeniu care să optimizeze și performeze conținutul site-ului tău. 
Împreună alegem structura pentru necesitățile afacerii tale onlin cu un design bine structurat pentru a-ți consolida imaginea de brand și a ieși în evidență față de celelate site-ri competitive. 
Cuvintele cheie potrivite pentru ca site-ul tău să fie afișat în primele rezultate din Google, atunci când utilizatori caută serviciile sau produsele tale. 
Mentennța cât și administrarea site-ului trebuiesc gândite și operate de un personal cu experiență vastă în domeniu pentru a nu îți influența în mod negativ pozitionarea în motoarele de căutare. 
Înregistrarea acestuia în serviciile Google G Suite ne poferă aces la toate serviciile Google : Analaytics, Ads, Cloud, AdSense, My business, Calendar, Maps, Gmail, Drive și cel mai important Marketing Platform. 

Cu Google Marketing Platform, puteți să: 

– Oferiți un marketing mai rapid și mai inteligent. Cu ajutorul proceselor automatizate zilnice, puteți să acordați timp activităților strategice, în timp ce inteligența încorporată afișează automat tendințele și modele anunțurilor. 
– Dețineți mai mult control asupra investițiilor. Aflați cu ușurință care sunt elementele eficiente de marketing și luați decizii informate pentru a îmbunătăți performanța – toate acestea în timp ce vă asigurați că oferiți anunțuri și experiențe de calitate. 
– Înțelegeți mai bine publicul. Integrați-vă și accesați-vă datele pentru a obține o vizualizare completă privind clienții și conectați-vă datele la semnalele Google de intenție pe mai multe dispozitive, pentru a identifica cele mai valoroase segmente de public. 
– Trimiteți statistici tuturor echipelor. Deoarece datele și rapoartele se află într-un singur loc, toate persoanele din companie pot vedea segmentele de public, conținutul media și rezultatele companiei, pentru a trimite statistici și pentru a optimiza marketingul. 

Cu Google Analytics, puteți să:
– Rapoartele privind publicul vă ajută să înțelegeți mai multe despre utilizatori
– Rapoartele privind achizițiie vă arată locul din care provin utilizatorii
– Rapoartele privind comportamentul arat ce fa utilizatorii după ce vă acceesează site-ul
– Rapoarele privind Conversiie vă arată performanța site-ului în raport cu obiectivele sau venitul

Și mult mai multe detalii le veți primim in cadru audit-ului creat de noi în cadrul afacerii tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sari la conținut