Auditul, Consultanța și Implementare GDPR pentru firme

Prestatorul, prin DPO delegat, se obligă să asigure:

  1. Informarea și consilierea Beneficiarului, precum și a angajaților care se ocupă de prelucrare, cu privire la obligațiile care le revin în temeiul legislației aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  2. Monitorizarea respectării legislației aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal și a politicilor Beneficiarului, în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal, precum și auditurile aferente;
  3. Furnizarea de consiliere în ceea ce privește evaluarea impactului asupra protecției datelor și monitorizarea funcționării acesteia;
  4. Cooperarea și asigurarea comunicărilor și a contactului cu autoritatea de supraveghere, în legătură cu operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de Beneficiar.
  5. Desfășurarea activității sale cu considerarea riscului asociat operațiunilor de prelucrare, din perspectiva  naturii, domeniului de aplicare, contextului și a scopurilor prelucrării;
  6. Să asigure comunicarea cu persoanele vizate și să semnaleze reprezentantului Beneficiarului orice cereri din partea persoanelor vizate de îndată sau în cel mai scurt timp posibil de la data primirii acestora.
  7. Să stabilească măsuri tehnice şi organizatorice, măsuri de stocare în siguranţă a informaţiilor, astfel încât sa fie asigurat un nivel adecvat de protecţie şi securitatepentru îndeplinirea obligaţiilor referitoare la securitatea şi controlul sistemelor informatice;
  8. Să adopte măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal;
  9. Identificarea şi autentificarea utilizatorului cât și informarea personalului cu privire la prevederile Legii nr. 679/2016 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
  10. Consultanță în vederea implementării unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate în conformitate cu prevederile GDPR ;
  11. Consultanță în vederea stabilirii unui plan de pregătire și comunicare cu persoanele din cadrul societății care prelucreaza date cu caracter personal;
  12. Asistență/consultanță în ceea ce priveşte respectarea prevederilor GDPR pe tot parcursul contractului;
  13. Externalizarea unui DPO în vederea asigurării unei legături permanente cu Autoritatea Naţionala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
  14. Consultanță juridică pentru revizuirea contractelor din punct de vedere a protecției datelor;
  15. Update-uri Privind Regulamentul European precum si al procedurilor interne;
  16. Consultanța din partea ofiterului DPO privind modificările legislative pe plan intern.
  17. Evaluare nivel de conformitate;
  18. Inventarierea datelor cu caracter personal colectate și gestionate de către organizație;
  19. Elaborarea planului de aliniere la cerințele regulamentului;
  20. Realizarea documentație informării angajaților și terți colaboratori ai beneficiarului;
  21. Execuția planului (elaborare proceduri, comunicare);
  22. Monitorizare continuă, Comunicare, Control periodic de conformitate;
  23. Audit periodic;
  24. Măsuri corective, identificare, aplicare.
0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.
You need to agree with the terms to proceed

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Meniu
Sari la conținut