Anual, diversificăm grila de formare profesională în funcție de provocările reale ale angajaților din administrația publică.
CÎTU CONSULTING SRL își perfecționează și își actualizează continuu domeniile de expertiză pentru a acoperi nevoile de formare ale clienților.
Calitatea serviciilor și satisfacția clienților constituie ținta noastră. De aceea, rolul consultanților noștri continuă și după finalizarea programelor de perfecționare prin consilierea cursanților de câte ori este necesar, prin e-mail sau telefonic.
Pentru proiectele și instituțiile care au nevoie, experții CÎTU CONSULTING SRL oferă și servicii de consultanță pe termen scurt, mediu și lung. Aceste servicii s-au dezvoltat ca răspuns la numeroasele solicitări care au la bază dificultățile în întocmirea documentațiilor derularea procedurilor de atribuire conform Legii 98/2016 privind achizițiile publice, elaborarea procedurilor specifice Sistemului de Control Intern Managerial (O.S.G.G. 600/2018) și C.E.A.C. și aplicarea normelor Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal.
Anual, CÎTU CONSULTING SRL oferă servicii de consultanță pentru mii de angajați provenind din:
Instituții subordonate Ministerului JustițieiGrădinițe, scoli, colegii și licee
Instituții de învățământ superior Spitale și instituții medicale Direcții de sănătate publică Direcții sanitar-veterinare |
Instituții de transport terestru, feroviar și aerianInstituții de cercetare și dezvoltare
Muzee și alte instituții culturale Instituții de cercetare și dezvoltare Societăți de stat Agenții naționale și sectoriale |
Etapa I – Analiza, Diagnoza, Evaluare
Identificarea sistemului de management existent
Diagnoza sistemului de management actual
Identificarea proceselor din cadrul activităților
Identificarea procedurilor deja întocmite
Instruirea responsabililor de procese
Etapa II – Elaborare, Implementare, Derulare
Numirea Comisiei pentru monitorizarea dezvoltării Sistemului de Control Intern Managerial
Identificarea activităților procedurabile
Întocmirea procedurilor de sistem
Întocmirea procedurilor operaționale
Identificarea principalelor riscuri
Identificarea măsurilor necesare pentru ca impactul acestora să fie minimizat
Identificarea situațiilor generatoare și potențial generatoare de întreruperi ale activității
Stabilirea circuitului documentelor și al informațiilor din instituție
Etapa III – Dezvoltare, Actualizare
Revizuirea documentelor conform modificărilor legislative
Instruirea responsabililor de procese și proceduri
Actualizarea documentelor conform schimbărilor organizatorice interne
Consiliere în vederea întocmirii procedurilor nou-solicitate de către instituțiile ierarhic superioare