Descriere
Înregistrare (înscriere firmă) în Seap / Sicap – Sistemul Electronic de Achiziții Publice
Obtinere si instalare certificat digital pe sistemul informatic folosit la licitatii (in aceeasi zi)
Intocmire documente/devize licitatii
Recuperare certificat digital
Reinnoire certificat digital
Suport operare SEAP, ori de câte ori este nevoie, prin telefon și programe de tip acces la distanță, pe toata perioada contractului (2 ani) – un operator se va conecta la calculatorul dumneavoastră, va instala certificatele seap, vă va asista la introducerea de produse/servicii în catalog, finalizarea cumpărărilor directe, căutarea tuturor licitațiilor organizate, efectuarea tuturor pașilor necesari în licitațiile cu proceduri online sau offline, și pentru orice alte operațiuni legate de SEAP.
Vă vom oferi asistență pentru participarea la licitații, astfel încât să efectuați toți pașii necesari, și să depuneți o ofertă validă.
Pe toata durata valabilității contractului (2 ani), ne puteți contacta, ori de câte ori aveți nevoie, pentru orice fel de probleme legate de seap. Specialistii nostri va stau la dispozitie, de luni pana vineri, intre orele 09:30 – 17:00.
Certificatul digital are o perioadă de valabilitate de 2 ani, după care trebuie reînnoit.