Prestatorul va asigura Beneficiarului servicii de promovare reteaua de socializare a produselor/serviciilor Beneficiarului, astfel:
Cum funcționează?
Pasul 1. Ne spui despre ce vrei să promovezi, completând formularul de aici.
Pasul 2. Primești pe email propunerea noastră împreună cu draftul de contract.
Pasul 3. Realizăm promovarea în funcție de strategia aleasă.
Pasul 4. Se achită serviciile furnizate.
Administrare Lunară
Postări 1 / săptămână Creare articole 1/Lună Administrare like-uri |
Administrare Saptamanală
Postări 3 / săptămână (12/L) Creare articole 1/săptămână (4/L) Administrare Like-uri Administrare campanii 1/Luna |
Administrare Zilnică S
Postări 1 /zi (7/s , 30/L ) Creare articole 2 /săptămână (8/L ) Administrare Like-uri Administrare campanii 1/săptămână (4/L ) |
Administrare Zilnică L
Postări 1 /zi (7/s , 30/L ) Creare articole 3/ săptămână (12/L ) Administrare Like-uri Administrare campanii 1/săptămână (4/L ) |
Extra
Postare
Creare articol |
Fotografiere produs €
Grafica DTP |
Creare Eveniment
Creare Ads – |
Incarcarea si administrarea unui buget zilnic;
Editare si creatie a textelor si imaginilor necesare reclamelor;
Tintim reclame catre persoanele importante pentru tine.
Reconfiguram anunturile in functie de performanta (schimbare imagine, modificare text, schimbare pret, etc.)
Alegem unde sa ruleze reclama – Facebook, Instagram, în aplicatiile si pe site-urile web din Audience Network sau pe toate aceste platforme. În cadrul acestui pas, poti alege si sa rulezi reclamele pe anumite dispozitive mobile.
Evaluarea performantei campaniei;
Intocmirea unui raport despre desfasurarea campaniei (la cerere).
Account Manager dedicat.
Activitatile descrise pot suferi modificari de obiect de activitate, servicii efectuate si/sau pret. Acestea vor fi reflectate prin acte aditionale punctuale, parte integranta a contractului de baza de prestari servicii.
In vederea realizarii in bune conditii a serviciilor propuse de comun acord cu beneficiarul acestora, CÎTU WEB CONSULTING va realiza un grafic de lucru si corespondenta (time-line). Prin aceasta se urmareste monitorizarea permanenta de catre beneficiar a activitatilor propuse prin obiectul contractului.