Google Ads (cunoscut anterior ca Google AdWords și Google AdWords Express) este o soluție de publicitate online folosită de companii pentru a-și promova produsele și serviciile în Căutarea Google, pe YouTube și pe alte site-uri de pe web ce primesc reclame din Google SdSense.

Google Ads ne permite să stabilm anumite obiective pentru anunțuri, cum ar fi generarea de apeluri telefonice, mesaje sau vizite pe site.

Google Ads vă afișează anunțul atunci când utilizatorii caută online produsele și serviciile pe care le oferiți.

Cu ajutorul tehnologiei inteligente, Google Ads ne ajută să vă afișăm anunțurile clienților potențiali, chiar în momentul în care aceștia se pregătesc să facă o acțiune.

  1. Putem începe prin stabilirea unui obiectiv, cum ar fi atragerea mai multor vizitatori pe site sau sporirea numărului de apeluri telefonice către companie.
  2. Apoi, selectăm zona geografică în care să se afișeze anunțul. Zona poate avea o rază redusă în jurul companiei sau o rază extinsă, cum ar fi orașe, state sau țări întregi.
  3. La final, se creează anunțul și setăm limita bugetului lunar.

După ce anunțul este aprobat, acesta se poate afișa în zona vizată, acolo unde utilizatorii caută un produs sau un serviciu similar celor pe care le oferiți.

Plătiți numai când utilizatorii interacționează cu anunțul, cum ar fi atunci când dau clic pe acesta sau când apelează compania.

Google Ads are trei tipuri de anunțuri de bază

Campanii în Rețeaua de căutare: de obicei, anunțurile sunt în format text și se pot afișa în paginile cu rezultate ale Căutării Google atunci când un utilizator caută un produs sau un serviciu similar celor pe care le oferiți.

Campanii în Rețeaua de display: de obicei, anunțurile sunt în format imagine și se afișează pe site-urile sau în aplicațiile pe care utilizatorii le accesează.

Campanii video: de obicei, anunțurile sunt videoclipuri de 6 sau 15 secunde și se afișează înaintea sau în timpul conținutului de pe Youtube.

Sari la conținut